Hey allemaal, Ik zat gisteren weer eens AoE IV te spelen na maanden pauze, en ik vroeg me af: spelen jullie dit nog? De laatste patch lijkt wel wat dingen verbeterd te hebben, maar ik merk dat de playerbase wat kleiner wordt.
top of page
To see this working, head to your live site.
6 Comments
Commenting on this post isn't available anymore. Contact the site owner for more info.
bottom of page
Zeker! Misschien moeten we eens een kleine toernooitje organiseren via het forum hier 😄 Ik zet AoE IV sowieso weer op m’n vaste lijstje. Nog steeds genoeg plezier mee te beleven!
Oh absoluut! Een "Age of Starships" mod of zoiets zou echt geweldig zijn. Ruimtekolonies, lasers, maar met AoE-mechanics. 👽 Tot dan hou ik het maar bij trebuchets en boerderijtjes 😉Als jullie ooit nog ranked willen proberen, let me know – ben altijd in voor een goede 1v1 of 2v2.
Ik zweer bij de Chinezen – mega sterk late game met hun economische boom.Maar Fransen zijn ook chill voor snelle games met cav spam 🐎 Trouwens, nice dat er weer leven zit in de mod-community. Zou vet zijn als er een fantasy-mod komt of iets met sci-fi!
Haha, dat is eigenlijk verrassend relevant 😄 Je hersenen gebruiken toch soortgelijke processen bij basebuilding of bij gevechten. En Roxana, jaaaa die Mongolen... altijd early aggression en dan loop je 10 minuten achter de feiten aan.Welke civs vinden jullie trouwens het leukste om mee te spelen?
Hier nog een AoE-fanaat! Al sinds AoE II in 2000 haha. Ik wissel AoE IV tegenwoordig af met Company of Heroes 3, maar ik blijf fan van het tempo en de diepgang. En Niels, goeie timing, want ze hebben net nieuwe mod support toegevoegd in de laatste update. Overigens, als je van strategie en risico’s houdt, vond ik dit artikel over verschillende strategieen ook best interessant https://chicken-road-game.net/strategieen/.Niet over gamen per se, maar wel boeiend hoe het denken in stappen overal terugkomt.
Hey! Leuk dat je dit aankaart – ik speel het nog wekelijks met een paar vrienden via LAN 😄We doen vooral 2v2 of tegen AI op "hardest", want online ranked is niet echt ons ding. Wat ik wél merk: sommige civs zijn nog steeds totaal uit balans (cough Mongolen cough). Had gehoopt dat ze dat tegen 2025 beter zouden tunen...